Årets första julklappar

 
 
Har ni börjat med julklappsinköpen?
 
Själv beställde jag några julklappar av mina kusinbarn förra helgen när de var här och sålde jultidningar! Dessutom gjorde jag en liten beställning av julklappar igår från olika sidor på nätet. Jag tycker om att vara ute i god tid när det gäller julklappar. Delvis för att ha tid till att planera och införskaffa de "perfekta" klapparna och även ha tid över till annat i december. Dessutom är det lite snällare mot plånboken att göra inköpen lite pö om pö :-) Men jag älskar samtidigt att gå i affärer och köpa julklappar i december, så därför brukar jag beställa de julklappar jag måste köpa på internet lite tidigare och sedan spara några av de inköp jag ska göra i affärerna till december. :-)
 
Jag har även börjat planera ett "tema" för årets julklappar, med guld, vitt och silver. Så därför har jag även beställt lite julpapper och dekorationer som ska passa in :-) Dock kommer jag vänta lite innan jag börjar så in klapparna, det är så mysigt att sitta i november-december och göra detta medan man dricker julmust och lyssnar på julmusik!
 
Hur brukar ni slå in era julklappar? Har ni något färgtema eller tar ni bara det ni tycker är fint? :-)
 
 
 


 
Lite såhär tänker jag mig :-)(Bilderna är lånade från nätet)
 
/ Linnea
 
 
 


Jag har inte börjat än! Jag vill gärna, men jag har inte kommit på vad jag vill ge till någon än... Men snart så:)

Svar: Nej, det tar ju lite tid att fundera ut vad man ska köpa också :-D
Monica


2015-09-13 // 14:21:22

Igår kom jag på första julklappen som jag ska köpa i år . Så det kan nog hända att jag börjar köpa julklappar snart :) Men som du säger så gillar jag också att julshoppa i affärer när det är julpyntat så vissa saker får man invänta med.

Svar: Ja, det har ju verkligen sin charm att gå i affärerna i december och kika på julklappar bland allt julpynt och till julmusiken! :-)
Monica


2015-09-13 // 16:08:16

Jag har beställt de första julklapparna och sitter och skriver upp vad man skulle kunna köpa till alla. Och jag brukar ha olika teman på julklapparna, i år vet jag dock inte vad jag ska hitta på med :D

Svar: Då låter det som att vi har kommit lika långt :D Jag har också skrivit upp en del som jag tänkt köpa och som det står i inlägget så har jag beställt några med :-D Det är kul med lite temat tycker jag! Jag älskar att slå in paket och få det att se fint ut :)
Monica


2015-09-14 // 08:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: