Tentaplugg...

 
 
Förlåt.!
 
Jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, men det beror helt enkelt på att vi är inne i en tentavecka nu, vilket jag även kommer vara nästa vecka. Så jag gör i princip inget annat än att plugga. Men oroa er inte, jag läser era bloggar och hinner även med att längta till julen mellan varven av föreläsningar, läsning om nervsystemets indelning, energimetabolismen, rörelseapparaten och allt annat jag ska hinna få in i huvudet. ;-)
 
Föresten så såg jag att det börjat komma julmust till affärerna? Själv tänkte jag försöka vänta till Oktober (vi får väl se hur det går ;-) Men har ni druckit någon julmust än? :-)
 
 
/ Linnea
 


Mmmmm, julmust! Måste titta efter det!


2015-09-27 // 06:08:44

Jag har "bara" druckit Apotekarnes årsmust. Men köpte även två flaskor med nygårdas ek och rom lagrade.


2015-10-08 // 14:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: