Kunde bara inte låta bli........

Idag blev det lite julshopping! :-)
IKEA hade kökshanddukar för 5:- st. Tänkte dela dem på två och sy servetter av dem, kanske blir det även någon broderad snöflinga på.
 
 
Blev väl en del annat också, som julklappspapper, snöre och lite annat smått och gott.
Sen kunde jag bara inte låta bli att köpa tre vita hyacinter och en julen. :)
Jag menar kan vi köpa jiggar till sommarens havsfiskeresa till Norge, så måste man ju även kunna köpa hyacinter nu!
 
När vi kom hem hängde även en påse på dörren. Den innehöll vår beställning från Pandakatalogen som min systers barnbarn sålt. Därifrån hade jag bland annat beställt 2 st skålar till mandel och russin, eller vad det blir. KUL! Tack Liv!
 
 
 


Smart idé med kökshanddukarna! Jag har nämligen dessa, som jag köpte förra året, så ja, varför inte göra servetter?! Tack för ditt tips :)

Svar: Så lite så. :) Alltid kul om man kan glädja någon!
Monica


2014-11-08 // 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: