Bordsdekoration?

Min stora fundering nu är vad jag ska ha för blommor på julbordet?
De får ju inte vara för stora, då tar de för mycket plats och man bör ju kanske även se den som sitter på andra sidan bordet...
Dessutom vill jag ha flera små då bordet är långt.
Funderar på att ta små röda ljuslyktor som jag har och sätta blommor i dessa.
Kanske skulle man kunna binda ihop dessa på något sätt? Kanske med murgröna?
Någon som har något förslag?


Du kanske kan ta hyacinter (snittade) och ha i nån vas med lite bredare sidenband eller i ljuslyktorna du har :)

Svar: Ja hyacinter gillar jag! :)Problemet är att det finns några allergiker med.. :(
Fast jag gillar allergikerna också! ;)
Monica


2013-12-19 // 09:00:47

Du kommer alltid med så bra idéer så du kommer att komma på något riktigt finigt nu med :)

Svar: Vi får hoppas det! :)
Monica


2013-12-20 // 07:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: