Som röda små tomteluvor!

I söndags skördade jag min sista chili, kom att tänka på att de faktiskt ser ut som röda tomteluvor. :)
Såg faktiskt i någon tidning att de tagit torkad chili, målat dem vita och haft dem som kroppar till änglar.
 
 


Gud det där ser gott ut !;:)

Svar: Jajamen, vintern är räddad. ;)Åtminstone så långt lagret räcker!
Monica


2014-10-13 // 16:16:25

Hej Monica! Vilken fin blogg du har. Jag ser fram emot att få mycket inspiration härifrån!

Får man ställa en fråga?
Jag är ganska vilsen när det gäller allt det här med jul och pyssel osv. Min fråga är: "När är det egentligen okej att sätta upp julgardinerna?"

Jag strävar inte efter att vara en sådan galning som är först på plats med gardiner eller ljusstakar. Inte alls. Men jag vill samtidigt inte vara den sista personen i området. När är det så där Sverige-lagom att plocka fram gardinerna?

För oss som inte har sådan bra koll på julen, skulle inte du kunna göra ett blogginlägg med lite "vett och etikett"?

Tack för en bra blogg!

Svar: Tack! Va roligt att du gillar min blogg!Förstår att det inte är lätt att vara Sverige-lagom!
Nu är ju jag lite av en galning förstås, men jag ska försöka skriva om det!
Kul! Hör gärna av dig om du har fler funderingar.
Monica


2014-10-13 // 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: