Julkalender

Årets julkalender kommer att utspela sig vid Medelhavet.
Det känns ju fjärran långt från tomtar och snö..... :(
Tre barn måste finna en skatt för att rädda stället, så spännande kan det ju bli.
Men jag måste säga att jag ju tycker att det ska vara vinter.
Men, men SVT lär inte ha haft mig i åtanke då de gjorde julkalendern och tur är väl det kanske!
Hoppas i varje fall att den kommer att uppskattas av barnen! :)
 
Min favorit genom tiderna är ändå Trolltider! :)
 
 


Nej jag tycker att årets julkalender känns himla tråkig!

Svar: Vi får hålla tummarna att den blir bra ändå! :)
Monica


2014-10-21 // 20:04:36

Min favoritkalender med. Så som jag minns den var den helt underbar att se som barn. Mer adventskalender i den stilen, säger jag!

Svar: Ja, jag kommer också ihåg när den gick, det var spännande! :)
Monica


2014-10-21 // 20:05:22

Håller fullständigt med dig! Det ska vara vinter och trolltider är bäst, den kör vi med varje år.

Svar: Ja, den är så mysig! :)
Monica


2014-10-21 // 20:36:52

Jag håller helt och hållet med! Blev riktigt besviken när jag först fick höra detta. Men vem vet, den kanske bjuder på lite julstämning ändå.

Svar: Ja, vi håller tummarna! :)
Monica


2014-10-21 // 21:26:20

Jag tycker också att det är tråkigt. En julkalender ska väl ändå innehålla snö och julmys? :(

Själv kan jag inte välja favoritjulkalender då jag gillar så många! :) "Trolltider", "Kaspar i Nudådalen", "Mysteriet på greveholm" och "Tjuvarnas jul" är nog i alla fall favoriterna! :D

Svar: Ja dom är bra! :)
Monica


2014-10-25 // 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: