Hur ska granen se ut?

Hur pyntar ni er gran?
 
 
Min ska för det första vara äkta!
Och.... jag köper den inte hos plantagen, blomsterlandet eller liknande, då barrar de innan de hunnit innanför dörren....
Jag föredrar röda kulor och lite glitter och ljus förstås. :)


Jag brukar ha rött och guldkulor och silverglitter men i år är jag väldigt sugen på en kungsgran med vita dekorationer, kanske med lite rött i också, har svårt att släppa det röda :-)

Svar: Ja till jul är det svårt att släppa det röda.Övriga delar av året älskar jag vitt, men till jul vill jag ha rött. :)
Monica


2014-10-28 // 01:10:38

Vi har haft både äkta och plast gran, men jag föredrar en stor fin äkta gran :) Pyntet har alltid varit rött, silver, guld och glitter. I år tänkte jag att jag skulle testa att spraya på snöspray på en äkta julgran och dekorera i vitt och glitter, men de återstår att se hur de blir :)

Svar: Va spännande! Alltid kul att testa något nytt, även till jul som lätt blir väldigt traditionsbunden. :-)
Monica


2014-10-28 // 10:15:52

Med röda kulor i grenen förstås! :)

Svar: Haha! du är dig lik du.... ;-)
Monica


2014-10-28 // 19:32:55

Int men du att du stjäl grana?

Svar: Haha! Absolut inte! :)
Monica


2014-11-21 // 10:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: