Fint på gravarna

I söndags var jag ner på mammas, pappas och mormor och morfars gravar och satte ljung och ris.
Min mamma älskade verkligen julen och kanske är det därifrån jag fått det.
 
 


Så höstigt och fint!

Min mamma hade nog lite hatkärlek till julen. Innebar mycket stress som hon lagt på sig själv och som ärvdes från mormor. Men ändå tror jag hon älskade julen.

Svar: Ja det där med stress kanske är mammas roll. .. även om jag försöker att låta bli så är det mycket man vill hinna. .. :)
Monica


2014-10-14 // 23:54:03

Nä, jag tycker inte stress är mammans roll. Men jag kan förstå om det kan kännas så. Jag ska i alla fall försöka så långt det är möjligt att undvika att stressa vid jul när jag blir mamma i framtiden.

Svar: Ja det är klokt, ingen blir lyckligare av en stressad mamma.Känner en som stod och åt på julafton, men då sa hennes mamma ifrån att nu får det vara nog.
Monica


2014-10-17 // 07:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: