Julklappar!

 
Så här sen har jag aldrig varit med att börja köpa julklappar.....
I helgen beställde jag i varje fall en del från nätet.
Några är i varje fall inslagna..... även om hälften är min dotters....
 
 


Vackra klappar och etiketter, har du gjort etiketterna själv? Jättefina var dem iallafall :)

Svar: Tack! Ja det är mitt favoritpyssel att göra etiketter. :)
Monica


2014-11-04 // 12:34:53

Jättefina, jag gillar med att göra etiketter, har gjort flera stycken som jag visat på bloggen och fler kommer det bli innan den här julen är slut :)

Svar: Tack! :)Ja det är roligt och lite "lagom" så där.
Monica


2014-11-05 // 07:40:25

Vilka fina inslagningar! Är själv inte den bästa på att slå in klappar, får öva mig lite :)

Svar: Tack! Jag tror nog att du gör jättefina paket! :)
Monica


2014-11-09 // 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: