Ny tidning!

Denna köpte jag igår!
 
 
Den påminner kanske mer om en veckotidning än många av de andra julmagasinen, men allt handlar om julen!
Temat är jul och tradition, vilket jag uppskattar då jag tycker det är intressant med gamla traditioner.
I tidningen fanns också en frågesport i nivåerna lätt, medel och svår.
Detta roade jag min sambo med imorse och han fick 24/25 på den lätta!
Riktigt duktig tycker jag nog att han var, jag blev imponerad!
En fråga var om det var Sveriges flickors scoutförbund som gett ut den första svenska adventskalendern, den svarade han rätt på, med motiveringen att han tyckte han hört det någonstans.....
Ja du har väl läst det på min blogg, blev mitt stolta svar! :)
 


Så mysigt med traditionella jultidningar! Man kommer verkligen i rätt stämning!

Svar: Ja precis! :)
Monica


2013-10-27 // 12:26:38

Så mysigt med traditionella jultidningar! Man kommer verkligen i rätt stämning!


2013-10-27 // 12:26:40

Har också köpt denna tidning och tycker att den är helmysig!! :)

Svar: Ja den är mysig! :)
Monica


2013-10-28 // 13:34:50

Tror att jag ska köpa den också.

Svar: Ja det tycker jag! :)
Monica


2013-10-28 // 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: