Ny design på gång!

Min kära systerdotter Kristin håller på att fixa en superjulig design åt mig!
Så alla som tittar in, ni måste titta in fler gånger! :)


Nu är det klart! Hoppas det funkar som det ska och att du blir nöjd. Annars är det bara att du säger till om det är något jag ska ändra på!

Svar: Åh jag ska genast kika!Stort tack!
Ska köpa nåt fint till dig sen!
Kram!
Monica


2013-10-02 // 22:18:18

Ååå va fint!!! Verkligen Jättefint!! Kristin är ju ett proffs :) puss å kram

Svar: JAAAA! Hon är proffs! :) :) :)Puss o Kram!
Monica


2013-10-03 // 07:23:26

Du behöver absolut inte köpa nåt till mig. Tycker bara att det är kul att kunna hjälpa till och du hjälpte ju oss med katten så det jämnar ut sig! Kram!

Svar: Det löser sig!Jag är så stolt över "min" design!
Monica


2013-10-04 // 08:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: