Ängel

Denna ängel köpte jag på julmarknaden vid Falu gruva förra året.
 
 
Tyvärr kommer jag inte ihåg vem jag köpte den av.
Men får lov att erkänna att den faktiskt fått hänga framme hela året......


Söt ängel! vi var i Falu gruva i somras på semestern och då såg jag att det brukar vara julmarknad där, jag kan tänka mig att det blir fin stämning i den miljön. Själv bor jag för långt iväg för att kunna åka dit på marknad. Ifall du ska dit i år igen, blir det kanske lite foton ;)

Svar: Ja, det är mysigt med julmarknad vid gruvan.Min plan är att jag ska dit i år också och kameran ska med!
Sen är jag inge bra på att fotografera dock.....
Monica


2013-10-06 // 10:23:20

Den är riktigt fin den ängeln, vi kanske borde prova att göra egna? :) puss å kram

Svar: Jag har funderat på att göra nån liknande. :)
Monica


2013-10-06 // 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: