Stora julskums testet!

Till min hjälp har jag i detta test tagit min sambo som anser sig vara den största julskums experten!
Dessa ska testas:
 
Juleskum originalet fick 5/5 p av "experten", 3/5 p av mig.
Juleskum chokladhjärtan fick 3/5 av "experten", 4/5 av mig (gillar choklad).
Julmix fick 1/5 av oss båda, den smakade i princip ingenting.
Juleskum 2013 knäck fick 0/5 av båda........
Ska jag vara helt ärlig så gick jag och spottade ut den........
 
Originalet blev alltså "expertens vinnare och de choklad överdragna hjärtanen blev min favorit.
Dock har jag en känsla av att hur mycket tomtar det än må vara på påsarna så räcker det med juleskum för mig detta år.


Okej, då behöver jag inte prova dom med knäcksmak! :) Men jag måste absolut prova dom med choklad!

Svar: Precis!Tur att du litar mest på mig! :)
Monica


2013-11-09 // 07:58:42

Då måste jag prova knäcksmak bara för det :D

Svar: Hihi! Det tycker jag! :)
Monica


2013-11-09 // 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: