Julklappstips!

Jag läser inte jättemycket böcker, men dessa två har jag läst under hösten och jag älskar dem!
 
 
Svårt att sätta fingret exakt på vad det är.
Kanske är det hans sätt att beskriva vardagliga saker och speciella personer.
Jag har alltid arbetat med människor och träffat många speciella människor, kanske är det det, som gör att jag älskar böckerna.
Eller också är det väl jag som är speciell själv kanske.... :P
Hur det än är så kan jag varmt rekommendera båda dessa! :) 
 
 


Jag läser en hel del och jag skriver några rader varje månad om böckerna jag läst under månaden, men En man som heter Ove fick ett eget blogginlägg. Den berör. Jag pendlade mellan skratt och gråt när jag läste den. Måste köpa den andra också!

Svar: Javisst berör den och du måste helt klart läsa nästa! :)
Monica


2013-11-06 // 19:21:22

Åå va lässugen jag blev :)

Svar: Mmm, dom är bra! :)Fick låna en bok av min kollega idag som heter Rapsbaggarna, ska bli spännande!
Monica


2013-11-06 // 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: