Jul i Flåklypa!

Jag tror att jag blivit barn på nytt! :)
Läste på en norsk bloggares sida och hon skrev om filmen Jul i Flåklypa som är på gång att släppas.
Först fattade jag det som att den skulle gå som adventskalender, men vid närmare efterforskning verkar det vara en film som kommer att släppas i dagarna.
På cdon.no kunde man gå in och lägga den under bevakning, sånt dottern brukar göra för att hålla koll på när de kommer.
För första gången var jag nära att lägga en film under bevakning!
Den första film jag som liten såg på bio var nämligen Flåklypa grand prix, som min syster tog med mig på.
Jag älskar dom fortfarande!
Här kan ni se en trailer på filmen: http://www.youtube.com/watch?v=lhFKBmE99j8


Den måste jag se!

Svar: Det tycker jag!De är så söta!
Monica


2013-11-26 // 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: