Betyg på Saturnus glögg!

 
Nu har vi provsmakat! Sambon och jag. :)
Den vanliga glöggen får 3/5.
Hallon & Lakrits får 3/5.
Delicatoboll får 4/5.
Sist men inte minst, päronglöggen som får full pott 5/5! :)
 
Gott gottigott gott!
Stort tack till Saturnus! 
 


Måste prova jag också :D

Svar: Det tycker jag! :)
Monica


2013-11-05 // 19:54:49

Jag gillar också päronglöggen, men hallonlakrits är även den en favorit hos oss.

Svar: Jag tyckte att alla var goda även om päron var godast, det jag verkligen uppskattar är att ingen av dem är jättesöt. :)
Monica


2013-11-05 // 21:37:07

Päronglöggen tycker jag att nästan alla julbloggare verkar ha gett full pott på! Blir riktigt sugen på den :)

Svar: Jag tycker helt klart att du ska testa den! :)
Monica


2013-11-06 // 00:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: