Adventskalender för stora barn!

Man blir nog aldrig för stor varken för att få eller för att ge presenter!
 
Ska man göra en adventskalender med 24 st paket får man börja i tid....
Det är inte så lätt att hitta 24 st små paket.
 
Här kommer förslag på adventskalender paket till stora barn:
 
Strumpor (av någon underlig anledning brukar antalet strumpor i min låda minska när jag haft besök)
Saffran (dyrt och användbart)
Frimärken (till julkorten)
Russin (till julbaket)
Strössel (till godiset)
Formar (knäck, bak m.m.)
Julkula (skriv mamma på och rita ett hjärta :) )
 
Fler förslag kommer!


Jösses va bra! Nästan så jag längtar tills att C är lite större så att jag får ge honom lite användbara och nyttiga saker i sin kalender :P Puss å kram

Svar: Du får göra en till din man! :)Han blir nog glad över att få lite saffran att baka med!
Monica


2013-10-07 // 11:40:54

Bra tips, nu är mina barn små men en del av tipsen går ju till små barn också

Svar: Absolut och ens barn är alltid ens barn. :)Tids nog är dom stora men vill ändå ha en kalender.
Monica


2013-10-07 // 12:28:29

Min sambo önskar sig en sån kalender med godis i=)

Svar: Då är det bara att sätta igång! :)
Monica


2013-10-07 // 14:05:50

JA, det är verkligen inte så lätt! Jag har verkligen kämpat för att få ihop det till min mans kalender!

Svar: Ja, det är ju ännu svårare till en man också!Men han kanske är lite pysslig?
Monica


2013-10-07 // 14:12:32

Jag har seriöst funderat på att göra en paketkalender till min sambo, bara för att jag så gärna vill göra en, ha ha! Men han får en pralinkalender varje år i alla fall, med hemgjorda praliner, så det får räcka så länge!

Svar: Jag håller helt med om att det är roligt att göra dem! :)Det var en bra idé med hemmagjorda praliner!
Monica


2013-10-07 // 15:46:50

Verkligen bra tips :) Nej man blir aldrig för stor för sånt :)

Svar: Det är dessutom lika roligt att ge som att få. :)
Monica


2013-10-07 // 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: