Vintriga Cupcakes

 
Jag tycker jättemycket om att baka, även om varken matlagning eller bakning är min starka sida. Men Cupcakes klarar jag i alla fall av att baka, haha ;-) Det är roligt med cupcakes när man kan variera dem så mycket, både i smak och utseende.
 
 
 
Det finns många roliga julsmaker på cupcakes med pepparkakssmak, saffran och apelsin :-) Det är bara att söka sig fram på nätet. Jag kommer absolut göra några roliga cupcakes i år! Jag kommer nog börja med det nu när jag börjat längta till julen, och istället vänta lite med de mer traditionella pepparkakorna och saffransbullarna till November :-)
 
 
Visst är de fina? :-D
 
/ Linnea
 


vilka fina:-) undrar om man känner nån som kan göra såna....


2015-09-20 // 06:52:58

Mm, ser jag fram emot att få smaka! :) /Elisa


2015-10-16 // 13:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: