Jultvål!

Tog en tur till Rusta idag för att köpa en ljusslinga och vad hittade man där?
Jo jultvål! :)
Mycket kan man göra juligt, till och med tvål!
 
 
För 10:- kunde jag ju inte låta bli att köpa!
Fanns flera olika sorter, men det var bara denna som föll mig i smaken.
 
Igår kväll hade vi kransbindning på jobbet.
Riktigt mysigt var det och flera fina lingonriskransar blev det! :) 


Va kul det är när man hittar saker till väldigt bra priser!

Svar: Ja det är alltid trevligt! :)Hade den kostat mer hade det nog inte blivit av...
Monica


2013-11-15 // 19:09:26

Jag köpte också sådan tvål, en till vardera badrum.

Svar: Va roligt! :)
Monica


2013-11-15 // 21:30:06

Den sorten fanns inte när jag var där :( Men jag kan tänka mig att den doftar gott :D

Svar: Jasså, vilken otur.Jag tyckte den luktade godast. :)
Monica


2013-11-15 // 22:59:57

Åh, vad synd att jag missade den när jag var på rusta senast! måste tillbaka dit då!

Svar: Ja det kanske är bäst! :)
Monica


2013-11-15 // 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: