Vilken härlig dag! :)

Dagen började med jättevackert luciatåg på jobbet!
Därefter fika.
Jag och en kollega hade därefter bestämt att vi skulle äta lunch på Ecole.
För säkerhets skull så ringde jag och kollade så att de hade öppet, det hade de men de serverade bara julbord!
Men det nappade vi på! Julbord till lunch, vi blev så mätta!
Men det var så gott!
Ecole är en restaurang som drivs av restaurangelever och de hade gjort all julmat helt från grunden!
Leverpastej, prinskorv och allt annat!
De var även jätteduktiga att servera och ta hand om oss!
Vi hade det så mysigt! :)
Sedan blev det Ikea en sväng, där blev jag dock något irriterad över att de inte kan ta hand om sina blommor!
Blommor som kostade 400 kronor hade nog inte fått vatten sedan de dit kom och bladen rasade!
En hyacintlök vågade jag mig på att köpa, men skulle aldrig köpa några andra blommor där....
(Jag är snart beredd att hålla med dig Lena...)
Hur som helst innan vi fräste hemåt så köpte vi en gran!
 
Nu börjar snart adventskalendern och sedan blir det lugna gatan för min del.
Imorgon ska jag vara jultomte hos grannen som har barnbarnen hemma!
Det ska bli roligt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: